Technikum w zawodzie technik organizacji reklamy
Uczniowie technikum reklamy poznają zagadnienia związane z wykonywaniem usług reklamowych, projektują plakaty, billboardy, ulotki, przygotowują filmy reklamowe, zajmują się fotografią reklamową, przygotowują gadżety reklamowe np. koszulki i kubki. Uczą się również organizować i przeprowadzać kampanie reklamowe, dobierać odpowiednie formy reklamy i media. Technik reklamy posiada wiedzę z zakresu badań marketingowych, pozyskiwania zleceń, prowadzenia rozmów sprzedażowych, negocjacji oraz pracy w agencjach reklamowych.
W technikum uzyskuje się 2 kwalifikacje:
PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego
PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową
W zestawie przedmiotów zawodowych znajdą się m.in.:
- Grafika komputerowa
- Fotografia reklamowa
- Techniki multimedialne
- Rysunek i liternictwo
- Reklama w mediach cyfrowych
- Produkcja reklamy
- Realizacja kampanii reklamowych
- Skuteczność i efektywność kampanii reklamowych
- Organizacja sprzedaży reklamy
Możliwości zatrudnienia
Absolwent technikum w zawodzie technik reklamy będzie miał możliwość podjęcia pracy w: agencjach reklamowych na stanowisku agenta reklamowego, account manager, copywriter, art designer, agencjach public relations, działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biurach ogłoszeń i działach promocji środków masowego przekazu, agencjach scenariuszowych, studiach graficznych, studiach produkcyjnych, agencjach ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej.
TECHNIK REKLAMY TO ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ DLA LUDZI KREATYWNYCH, AMBITNYCH, OTWARTYCH NA NOWE WYZWANIA!